Performans Göstergeleri

Performans Göstergeleri

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Stratejik Hedefleri ve Performans Göstergeleri

Performans Göstergeleri Hakkında

Stratejik hedeflerimiz ve performans göstergelerimiz

Performans Göstergeleri, kurumumuzun 2025-2029 döneminde belirlenen stratejik hedeflerine ulaşmak için ölçülmesi gereken kriterlerdir.

Bu göstergeler, eğitim-öğretim kalitesinin artırılması, araştırma-geliştirme faaliyetlerinin desteklenmesi, toplumsal katkının sağlanması ve yönetsel süreçlerin iyileştirilmesi başlıkları altında organize edilmiştir.

Her stratejik hedefe karşılık gelen performans göstergeleri aşağıdaki tabloda detaylandırılmıştır.

Stratejik Hedefler ve Performans Göstergeleri

2025-2029 dönem stratejik hedeflerimiz

EBYU MYO STRATEJİK HEDEFLERİ (2025-2029) PERFORMANS GÖSTERGELERİ
1.1.1. Yüksekokulumuzda akreditasyonu sağlanmış program sayısını artırmakPG 1.1.1. Yüksekokulumuzda akreditasyonu sağlanmış program sayısı
1.1.2. Öğrencilerin kayıtlı oldukları programa yönelik duydukları memnuniyet oranını artırmakPG 1.1.2. Öğrencilerin kayıtlı oldukları programa yönelik duydukları memnuniyet oranı
1.1.3. Çift anadal ve yandal programlarından yararlanan öğrenci sayısını artırmakPG 1.1.3. Çift anadal ve yandal programlarından yararlanan öğrenci sayısı
1.1.4. Programlarda yer alan ve dijital teknolojilerin entegre olduğu ders sayısını artırmakPG 1.1.4. Programlarda yer alan ve dijital teknolojilerin entegre olduğu ders sayısı
1.1.5. Programlarda yer alan, alan çalışması, gerçek deneyimler ve uygulamalı eğitim fırsatı sunan ders sayısını artırmakPG 1.1.5. Programlarda yer alan, alan çalışması, gerçek deneyimler ve uygulamalı eğitim fırsatı sunan ders sayısı
1.2.1. Öğrencilerin dâhil olduğu uluslararası proje sayısını artırmakPG 1.2.1. Öğrencilerin dâhil olduğu uluslararası proje sayısı
1.2.2. Öğrencilerin dâhil olduğu ulusal proje sayısını artırmakPG 1.2.2. Öğrencilerin dâhil olduğu ulusal proje sayısı
1.2.3. Öğrenciler ile gerçekleştirilen projelerden üretilen bilimsel çıktı sayısını artırmakPG 1.2.3. Öğrenciler ile gerçekleştirilen projelerden üretilen bilimsel çıktı sayısı
1.2.4. TÜBİTAK, TÜBA, Teknofest vb. tarafından organize edilen etkinliklere katılan öğrenci sayısını artırmakPG 1.2.4. TÜBİTAK, TÜBA, Teknofest vb. tarafından organize edilen etkinliklere katılan öğrenci sayısı
1.3.1. Yükseköğretim kurumları ile yapılan işbirliği sayısını artırmakPG 1.3.1. Yükseköğretim kurumları ile yapılan işbirliği sayısı
1.3.2. Uluslararası değişim programlarına katılan öğrenci sayısını artırmakPG 1.3.2. Uluslararası değişim programlarına katılan öğrenci sayısı
1.3.3. Uluslararası değişim programlarına katılan öğretim elemanı sayısını artırmakPG 1.3.3. Uluslararası değişim programlarına katılan öğretim elemanı sayısı
1.3.4. Ulusal ve uluslararası bilimsel etkinliklere katılan öğrenci sayısını artırmakPG 1.3.4. Ulusal ve uluslararası bilimsel etkinliklere katılan öğrenci sayısı
1.3.5. Ulusal ve uluslararası bilimsel etkinliklere katılan öğretim elemanı sayısını artırmakPG 1.3.5. Ulusal ve uluslararası bilimsel etkinliklere katılan öğretim elemanı sayısı
1.4.1. Mezunların yeterliklerine ilişkin paydaş memnuniyet oranını artırmakPG 1.4.1. Mezunların yeterliklerine ilişkin paydaş memnuniyet oranı
1.4.2. Mezun takip sistemine kayıtlı öğrenci sayısını artırmakPG 1.4.2. Mezun takip sistemine kayıtlı öğrenci sayısı
1.4.3. Danışmanlık hizmeti verilen öğrenci sayısını artırmakPG 1.4.3. Danışmanlık hizmeti verilen öğrenci sayısı
1.5.1. Programlarda yer alan sosyal sorumluluk ve etik içerikli dersleri alan öğrenci sayısını artırmakPG 1.5.1. Programlarda yer alan sosyal sorumluluk ve etik içerikli dersleri alan öğrenci sayısı
1.5.2. Yüksekokulumuz paydaşları tarafından gerçekleştirilen sosyal sorumluluk faaliyetlerini artırmakPG 1.5.2. Yüksekokulumuz paydaşları tarafından gerçekleştirilen sosyal sorumluluk faaliyetlerinin sayısı
1.5.3. Öğrenci kulüplerine katılan öğrenci sayısını artırmakPG 1.5.3. Öğrenci kulüplerine katılan öğrenci sayısı
2.1.1. WoS veri tabanında Q1/Q2 dergilerde taranan yayın sayısını artırmakPG 2.1.1. WoS veri tabanında Q1/Q2 dergilerde taranan yayın sayısı
2.1.2. SCI, SCI-E, ESCI, SSCI, AHCI endekslerinde taranan dergilerde öğretim üyesi başına düşen bilimsel yayın sayısını artırmakPG 2.1.2. SCI, SCI-E, ESCI, SSCI, AHCI endekslerinde taranan dergilerde öğretim üyesi başına düşen bilimsel yayın sayısı
2.1.3. TÜBİTAK ULAKBİM-TR dizinde taranan dergilerde öğretim üyesi başına düşen bilimsel yayın sayısını artırmakPG 2.1.3. TÜBİTAK ULAKBİM-TR dizinde taranan dergilerde öğretim üyesi başına düşen bilimsel yayın sayısı
2.1.4. Öğretim üyesi başına düşen toplam bilimsel yayın sayısını artırmakPG 2.1.4. Öğretim üyesi başına düşen toplam bilimsel yayın sayısı
2.1.5: Öğretim üyesi başına düşen atıf sayısını artırmakPG 2.1.5: Öğretim üyesi başına düşen atıf sayısı
2.2.1. Uluslararası kuruluşlar tarafından desteklenen proje sayısı artırmakPG 2.2.1. Uluslararası kuruluşlar tarafından desteklenen proje sayısı
2.2.2. Ulusal kuruluşlar tarafından desteklenen proje sayısını artırmakPG 2.2.2. Ulusal kuruluşlar tarafından desteklenen proje sayısı
2.2.3. Ulusal ve Uluslararası işbirliği ile yürütülen proje sayısını artırmakPG 2.2.3. Ulusal ve Uluslararası işbirliği ile yürütülen proje sayısı
2.2.4. Bilimsel araştırma projelerinden üretilen yayın sayısını artırmakPG 2.2.4. Bilimsel araştırma projelerinden üretilen yayın sayısı
2.4.1. Patent, faydalı model ve tasarım başvuru sayısını artırmakPG 2.4.1. Patent, faydalı model ve tasarım başvuru sayısı
2.4.2. Tescil edilen patent, faydalı model ve tasarım sayısını artırmakPG 2.4.2. Tescil edilen patent, faydalı model ve tasarım sayısı
2.5.1. Öncelikli araştırma alanları kapsamında yapılan araştırma ve geliştirme faaliyetlerinin sayısını artırmakPG 2.5.1. Öncelikli araştırma alanları kapsamında yapılan araştırma ve geliştirme faaliyetlerinin sayısı
2.5.2. Yerel ve bölgesel ihtiyaçlara yönelik araştırma ve geliştirme faaliyetlerinin sayısını artırmakPG 2.5.2. Yerel ve bölgesel ihtiyaçlara yönelik araştırma ve geliştirme faaliyetlerinin sayısı
3.1.1. Sosyokültürel alanlardaki iş birliği (anlaşmalar, protokoller, projeler vb.) sayısını artırmakPG 3.1.1. Sosyokültürel alanlardaki iş birliği (anlaşmalar, protokoller, projeler vb.) sayısı
3.1.2. Sosyokültürel alanlardaki faaliyet (seminer, eğitim, proje vb.) sayısını artırmakPG 3.1.2. Sosyokültürel alanlardaki faaliyet (seminer, eğitim, proje vb.) sayısı
3.2.1. Geri dönüşüme kazandırılan atık miktarını (ton) artırmakPG 3.2.1. Geri dönüşüme kazandırılan atık miktarı (ton)
3.3.1. Dezavantajlı gruplara yönelik düzenlenen faaliyet sayısını artırmakPG 3.3.1. Dezavantajlı gruplara yönelik düzenlenen faaliyet sayısı
3.3.2. Meslek edinme ve geliştirmeye yönelik sertifikalı eğitim programı sayısına katkı sağlamakPG 3.3.2. Meslek edinme ve geliştirmeye yönelik sertifikalı eğitim programı sayısı
3.3.3. Birimin kendi yürüttüğü sosyal sorumluluk proje sayısını artırmakPG 3.3.3. Birimin kendi yürüttüğü sosyal sorumluluk proje sayısı
3.3.4. Öğrencilerin yaptığı sosyal sorumluluk projelerinin sayısını artırmakPG 3.3.4. Öğrencilerin yaptığı sosyal sorumluluk projelerinin sayısı
3.4.1. Sportif faaliyet sayısını artırmakPG 3.4.1. Sportif faaliyet sayısı
3.5.1. Afet kapsamında verilen bilgilendirici eğitim sayısını artırmakPG 3.5.1. Afet kapsamında verilen bilgilendirici eğitim sayısı
4.1.1. Kalite kültürünü yaygınlaştırmak amacıyla verilen hizmet sayısını artırmakPG 4.1.1. Kalite kültürünü yaygınlaştırmak amacıyla verilen hizmet sayısı
4.1.2. İç paydaşlarla yapılan geri bildirim toplantı sayısını artırmakPG 4.1.2. İç paydaşlarla yapılan geri bildirim toplantı sayısı
4.1.3. Dış paydaşlarla yapılan geri bildirim toplantı sayısını artırmakPG 4.1.3. Dış paydaşlarla yapılan geri bildirim toplantı sayısı
4.1.4. Personele verilen kalite eğitimi sayısını artırmakPG 4.1.4. Personele verilen kalite eğitimi sayısı
4.2.1. Öğrenci memnuniyet oranını artırmakPG 4.2.1. Öğrenci memnuniyet oranı
4.2.2. Akademik personel memnuniyet oranını artırmakPG 4.2.2. Akademik personel memnuniyet oranı
4.2.3. İdari personel memnuniyet oranını artırmakPG 4.2.3. İdari personel memnuniyet oranı
4.3.1. Dijital dönüşüm kapsamında personelin ihtiyacına yönelik düzenlenen eğitim, kurs vb. sayısını artırmakPG 4.3.1. Dijital dönüşüm kapsamında personelin ihtiyacına yönelik düzenlenen eğitim, kurs vb. sayısı
Kullanım İpuçları
  • Tabloda yatay kaydırma yaparak tüm içeriği görebilirsiniz
  • Her stratejik hedef için karşılık gelen performans göstergesi bulunmaktadır
  • Performans göstergeleri düzenli olarak izlenmekte ve değerlendirilmektedir
  • Stratejik hedefler kurumumuzun vizyon ve misyonu doğrultusunda belirlenmiştir